Jak czyszczę gąbki do makijażu



Hej kochani! Po ostatniej recenzji pojawiło się sporo pytań odnośnie tego, jak czyszczę swoje gąbki do makijażu. Postanowiłam wyjść Wam naprzeciw i w dzisiejszym poście zdradzę niewiarygodnie prosty i efektowny sposób na czyszczenie gąbek, który podbija internet. 

Skoro wstęp mamy już za sobą, to pora wziąć się do roboty. To, czego będziecie potrzebować to brudne gąbki, miska z ciepłą wodą i wybrany przez Was olejek pod prysznic.

Do miski wlewamy taką ilość ciepłej wody, aby w pełni zakryła ona nasze gąbki. Dobrze jest trochę docisnąć aplikatory i poczekać chwilkę, żeby spokojnie wsiąknęły one trochę wody. Po chwili dodajemy trochę olejku pod prysznic, w którego kwestii jest oczywiście pełna dowolność. Ja bardzo polubiłam się z tym z Isany. Jest to produkt dostępny w Rossmannie, w cenie 6,99. Pięknie pachnie a do tego w żaden sposób nie szkodzi mojej cerze ani gąbeczce, więc jak dla mnie to strzał w dziesiątkę. 


Po dodaniu olejku warto znowu trochę docisnąć gąbki, aby tym razem wsiąknęły trochę olejku, który wymieszał się z wodą. W żaden sposób aplikatorów nie wyciskamy, nie trzemy a także nie wylewamy na nich olejku, jest to całkowicie zbyteczne. Jedyne, co musicie zrobić to zająć się czymś innym, ponieważ zamoczone w ten sposób gąbki musimy zostawić na około 15 minut. Po upływie tego czasu wystarczy dokładnie wycisnąć aplikatory z nadmiaru wody a następnie położyć na papierowym ręczniku, aby dobrze wyschły.

I gotowe! 


Jak mówiłam, na samym początku, jest to bardzo prosta metoda, którą poleca coraz więcej osób. No i nie ma się co dziwić. Nareszcie koniec z męczeniem się i tarciem naszą gąbką o mydło nieskończoną ilość razy! Od teraz jedyne co potrzebujemy to chwilka na przygotowanie "kąpieli" dla naszych aplikatorów. 
Mam nadzieję, że tym postem chociaż trochę Wam pomogłam. Jeżeli znacie inne, równie fajne metody na czyszczenie przyborów do makijażu, koniecznie dzielcie się nimi w komentarzach.




2 komentarze:

  1. widziałam tą metodę na yotubie ale nie sądziłam że naprawde działa, koniecznie muszę przetestować, super post!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przypadkowa czytelniczka22 marca 2018 19:13

    genialny post, nie miałam o tym pojęcia ;oo co za lakier na paznokciach??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemonowykitkat , Blogger