Nowa na pokładzie?

Hej wszystkim!
Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować, za wejście na mojego bloga. Jeszcze większe podziękowania dla osób, które zdecydowały się na przeczytanie tego posta.
Może niektórym z Was nasuwają się pewne pytania.
Kim jestem?
Czemu postanowiłam pisać bloga?
O czym ten blog będzie?
I wiele, wiele innych.
No więc może zacznę od początku.
Jestem osiemnastoletnią fangirl z mnóstwem niespełnionych aspiracji w sferze pisania. Lubię pisać, wszędzie i o wszystkim. Być może wynika to z faktu, że dużo mówię a cóż, nie zawsze mam kogoś, kto chce mnie wysłuchać. Więc czy może być coś lepszego, niż przelanie swoich myśli i wszelkich refleksji na bloga? Próbowałam przelać swoje aspiracje na tworzenie fanfictions ale to jednak nie była moja bajka.
I tym oto sposobem znalazłam się tutaj.
Na blogu, na którym będę mogła pisać wszystko o wszystkim.
Bez scenariusza i ograniczeń.
To brzmi tak dobrze, że jestem jeszcze bardziej podekscytowana.
Założenie tego bloga było decyzją, którą dokładnie przemyślałam i cóż, dość długo z tym zwlekałam ale w końcu jestem i za szybko z tego nie zrezygnuje.
Chciałabym tym blogiem pokazać Wam naprawdę wiele swoimi oczami.
Recenzje?
Muzyka?
Lifestyle?
Trudne tematy?
Tak, to z pewnością się tu znajdzie.
I chciałabym, żebyście Wy również się tu znaleźli.
Chciałabym, żebyście towarzyszyli mi w tej przygodzie i dołączyli do mojej załogi.
Kto wie, może razem przemierzymy wiele mórz?


1 komentarz:

Copyright © 2014 Lemonowykitkat , Blogger